With The Beatles
wydany 22 listopada 1963r
1. It Won't Be Long - (Lennon/McCartney)
2. All I've Got To Do - (Lennon)
3. All My Loving - (McCartney)
4. Don't Bother Me - (Harrison)
5. Little Child - (Lennon)
6. Till There Was You - (Lennon/McCartney)
7. Please Mister Postman - (Williams)
8. Roll Over Beethoven - (Berry)
9. Hold Me Tight - (Lennon/McCartney)
10. You're Realy Got Hold On Me - (Robinson)
11. I Wanna Be Your Man - (Lennon/McCartney)
12. Devil In Her Heart - (Drapkin)
13. Not A Second Time - (Lennon/McCartney)
14. Money (That's What I Want) - (Janie Branford & Berry Good)
Drugi brytyjski album nagrany 4 miesiące od pierwszej płyty. Zawiera osiem kompozycji napisanych przez Beatlesów (siedem duetu Lennon/McCartney i jedną stworzoną przez George'a Harrisona, reszta to covery.
Jest to dobra kontynuacja Please Please Me.
Za najlepszy utwór z tego albumu uważam Don't Bother Me - George spisał się świetnie.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz